در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
  • 1402
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    دانلود آهنگ جدید محسن یگانه درندشت

    34 بازدید دوشنبه 27 شهریور 1402
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    دانلود آهنگ جدید محسن یگانه درندشت

    Download New Music Mohsen Yeganeh – Darandasht

    دانلود آهنگ محسن یگانه درندشت

    بشنوید : دانلود آهنگ جدید میلاد غلامی پادشاه روم
    دانلود آهنگ جدید محسن یگانه درندشت
    (دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

    متن آهنگ درندشت محسن یگانه
    زنده زدم بیرون از این ویرونه که ساختی برام
    من پر کشیدم از قفس با اینکه زخمی بود پرام
    آسون نبود از این سقوط همین که الان سر پام
    هرچی ازت جا مونده بود عین یه سنگ بود سر راهم
    من تیکه های عشقتو رو تلی از خاطره هاش
    سوزوندم و منتظرم طوفان که شد خاکستراش
    شهر درندشت دلت نفرین شده دروازه هاش
    هرکی اومد باید بره به موقعش هرکی به جاش
    الان که میمیری براش ولی یه جایی آخراش
    میوفته از سرت هواش میبینمت صبر داشته باش

    سوت قطار قلب تو یعنی رسیدیم آخراش
    دیگه مهم نیست که کجا پیاده شن مسافراش
    قمار چشمای تو که بازنده ان برنده هاش
    جنگل زیبایی تو فرارین پرنده هاش
    گیرم تو زیبایی محض همون که میمیرن براش
    سرو کمون چه فایده وقتی تو باده ریشه هاش
    شهر درندشت دلت نفرین شده دروازه هاش
    هرکی اومد باید بره به موقعش هرکی به جاش
    الان که میمیری براش ولی یه جایی آخراش
    میوفته از سرت هواش میبینمت صبر داشته باش

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 14
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 3
      بازديد ديروز : 7
      بازديد کننده امروز : 1
      بازديد کننده ديروز : 5
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 57
      بازديد ماه : 195
      بازديد سال : 890
      بازديد کلي : 1,237
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.16.138.164
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • دانلود آهنگ نسخ چشات شدم یهو کیش مات شدم
    • دانلود آهنگ از زمانی که تو را بین خلایق دیدم
    • دانلود آهنگ ای رویایم تو بیا تو بیا با من
    • دانلود آهنگ میبرمت یه جای دور
    • دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو مشتی
    • آهنگ جدید حمید هیراد خسته شدم
    • دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی والایار
    • دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند زنگ بزنی
    • دانلود آهنگ جدید محسن یگانه درندشت
    • دانلود آهنگ جدید میلاد غلامی پادشاه روم
    مطالب پربازدید
    • دانلود آهنگ نسخ چشات شدم یهو کیش مات شدم
    • دانلود آهنگ از زمانی که تو را بین خلایق دیدم
    • دانلود آهنگ جدید محسن یگانه درندشت
    • دانلود آهنگ جدید میلاد غلامی پادشاه روم
    • دانلود آهنگ ای رویایم تو بیا تو بیا با من
    • دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی والایار
    • آهنگ جدید حمید هیراد خسته شدم
    • دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو مشتی
    • دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند زنگ بزنی
    • دانلود آهنگ میبرمت یه جای دور
    مطالب تصادفی
    • دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند زنگ بزنی
    • دانلود آهنگ میبرمت یه جای دور
    • دانلود آهنگ هایدن و کوره ستاره هومن نجفی
    • دانلود آهنگ جدید عرفان طهماسبی چه کنم
    • آهنگ جدید حمید هیراد خسته شدم
    • دانلود آهنگ ای رویایم تو بیا تو بیا با من
    • دانلود آهنگ جدید رضا ملک زاده من زورم نمیرسه
    • دانلود آهنگ جدید میلاد غلامی پادشاه روم
    • دانلود آهنگ جدید حامیم قلب منی
    • دانلود آهنگ از زمانی که تو را بین خلایق دیدم